Răspunsuri

2014-10-22T18:53:51+03:00
1. Cum sunt cand primesc flori?
      Sunt fericit cand primesc flori.
2.Ce am cules din gradina?
      Am cules mere din gradina.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:55:32+03:00
Sunt fericita cand primesc  flori.
 cum te simti cand primesti flori? (1) 
cand esti fericita? (2) 
am cules mere din gradina.
ce ai cules din gradina? (1)
ce ai  facut in gradina? (2) 

2 5 2