Răspunsuri

2014-10-22T18:42:37+03:00
Raspunsul corect este 145 deoarece ungiurile alaturate sunt suplementare adica unghiul de sus si unghiul de jos trebuie sa aiba 180 grade daca cel de jos are 35 inseamna ca cel de sus are 180-35=145


cum adica nu raspunsul direct
asa se face rezolvarea alta modalitate nu este
Pai sa calculezi
unghiul B = 180-35,(deoarece sunt suplementare)=145 asa scri si iti zice profesorul/profesoara ca e bine
ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:51:53+03:00
Fie paralelogramul ABCD (AB || CD)
daca C=35 grade ⇒ A=35 grade si B=D=180-35=145 grade pentru ca unghiurile opuse sunt congruente si cele alaturate sunt suplementare

Alta rezolvare 
A+C=35+35=70
stiu ca suma unghiurilor este 360 grade si ca B=D=(360-70)/2=290/2=145 grade
4 4 4