Răspunsuri

2014-02-26T19:18:20+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Mai bine te-ai gandi tu la exemple din viata reala sau din cartile citite , de preferat unul pozitiv unul negativ pentru cuprins. Structura e urmatoarea : ipoteza  in care scrii    definitia orgoliuliu  in general , apoi cam ce crezi tu despre orgoliu , dupa care incepi cu argumentele , care trebuie sa fie insotite de exemple , cum ti-am spus mai sus , de preferat un argument si un contraargument , iar , in final , concluzia , in care trebuie sa reiei ,intr-un fel, ideile .  Banuiesc ca stii care sunt conectorii argumentativi , asa ca iti urez spor la scris ! Sper sa-ti vina idei frumoase !

Trebuie sa te straduiesti putin si sa-l faci singura . Exersand , inveti , de aceea e nemaipomenit sa ai propriile idei si cu atat mai bine daca mai si citesti . Nu stiu cat de explicita am fost in legatura cu structura eseului , insa sper sa te descurci :).
mersi :)
Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T20:17:25+02:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Cateva idei..Orgoliul este este o trasatura umana care caracterizeaza "eul" fiecarei persoane. Ea nu este benefica pentru relatiile cu alte perosane deoarece aceassta trasatura nu este indreptata spre socializare ci spre nevoile propriei persoane. Intr-un grup ca sa fie intelegere ( familia, prieteni, loc de munca) orgoliul trebuie sa fie abandonat pentru a fi promovate prioritatile grupului respectiv. Orice persoana prea orgolioasa va avea totdeauna de suferit in societate deoarece ii va pasa doar de propria perosana
23 4 23