Răspunsuri

2014-10-22T18:30:24+03:00
El nu a pus exclamatiile bine. Este cel mai infricosator mister. Un aerodom zboara pe jos?
2 3 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:34:32+03:00
Casa de pe strada alaturata este invaluita in mister.
Am vazut un avion pe un aerodrom mare.
Unii oameni sunt stingheri si nu au pe nimeni.
o propozitie cu nai
îi place foarte mult să cânt la nai.
Imi scz*
Serios, ,, Ii place foarte mult sa cant la nai".