Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-26T19:06:59+02:00
Suma a trei numere este 556. Al doilea numar este de doua ori mai mare decat primul si al treilea este cu 6 mai mare decat al doilea . Aflati cele trei numere .
1.I____I
2.I____I____I
3.I____I____I6I
 Suma este 556 .
 556-6=550 suma partilor egale
 550:5=110 ( 1 )
 110x2=220 ( 2 )
 110x2+6=226 ( 3 )
Jasminestefan te rog sa scrii si rezolvarea sa vad daca am rezolvat bine
probabil că:
1+2+2=5
556-6=550
550/5=110(un segment)
110*2=220(al doilea segment)
110*3=330+6=336(al treilea segment)
gata
2014-02-26T19:17:27+02:00
Probabil că:
1+2+2=5
556-6=550
550/5=110(un segment)
110*2=220(al doilea segment)
110*3=330+6=336(al treilea segment)
   
DAR ACESTA E REZOLVAREA....


Ion a cumparat o carte,iar Andrei alta cu 6lei mai mult decit Ion,in total ambele coasta 556 de lei.Sa se afle cit a platit fiecare pentru o carte,dar in primul rind cit costa o carte...



2 4 2