Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:24:44+03:00
Pisica este un animal domestic.. Ea este ca un ghem de puf si blana care te atrage prin simpla ei infatisare.  Nu iubeste sa  o impui ceva. Are si ea preferinte ca orice animal si ca si un om. Pisicile sunt niste prieteni devotati stapinului. Ele sunt si un ajutor al casei. Pisica este un suflet vesel. Ea iubeste sa fie in ochii tuturor. Ea da dovada de blindete si frumusete. 
2 5 2
2014-10-22T18:25:51+03:00
Ochii verzi ca smaraldul, blana pufoasa ca angora, agerime de felina, gheare ascutite ca si cutitele, labute moi ca pernele, colti ascutiti ca pumnalele, nasuc mic si fin, coada lunga si eleganta, urechi jucause, fire iubitoare si agera, privire taioasa, dar si dragastoasa, tors placut, mieunat cristalin.CAm atat pot spune in general
1 4 1