Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:23:00+03:00
Alipirea provinciilor la Romania a avut o contributie semnificativa asupra economiei deoarece Transilvania era bogata in substante minerale, astfel Romaia era pe locul 1 la extractia aurului si petrolului in Europa iar Basarabia avea cel mai fertil sol, astfel aceasta a contribuit cel mai mult la agricultura Romaniei.
9 4 9
2014-10-22T19:59:12+03:00
- contributia economica de valoare (Transilvania: aur, minereuri de fier, Basarabia: aport mare in agricultura, Bucovina: padurile de fag etc.)
- de asemenea trebuie sa mentionam faptul ca structura feroviara din Transilvania si Banat era mult mai avansata decat cea din Romania, ceea ce a permis o mai buna dezvoltare a acestor regiuni
- nu in ultimul rand, nu trebuie uitat si aportul intelectual la dezvoltarea economiei Romaniei de catre inginerii si alti intelectuali din aceste noi provincii romanesti
3 5 3