Răspunsuri

2014-10-22T18:20:00+03:00
In istorie existau semiti .
Astazi am trimis o irigatie catre lucratorii santierului din oras
Ei doi voiau sa faca un negot cu diamante
Noi vrem ca vara asta sa avem o vacanta in deșert / Pentru cina din seara asta mama a facut un desert delicios 
Fluviu Nil este primul fluviu ca lungime din lume 
5 2 5
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:20:21+03:00
Negot - Negotul se realiza prin schimbul de produse in preistorie.
Desert- Berberii, locuiau in Desertul Sahara.
Semiti- Semitii nu cred in Hristos (adica evrreii)
Fluviu- Fluviul Dunarea este al doilea cel mai lung fluviu al Europei.
Irigatie- Taranii din Evul Mediu foloseau sistemul de irigatii pentru culturile lor.
7 5 7