Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:15:58+03:00
Bebisiter= Babysister
biznis= Bussines
bluz= Bluse
bodigard= Badygard
dizel= Disel
dizain= Design
fastfus= Festfas
gip= Gip
uocmen= wockman
2014-10-22T18:16:29+03:00
Bebisiter- babysitter
biznis- bussines
bluz- blues (cred)
bodigard- bodyguard
dizain- design
dizel- diesel
fasfud (cred ca voiai sa zici)- fastfood
gip- jeep
uocmen- walkman
2 5 2