A) gasiti sinonime ( un cuvant) pentru fiecare expresie :
1 a spala putina
2 cetate de scaun
3 a taia frunza la caini
4 a-si aduce aminte
5 a lua foc
6 a-si lua picioarele la spinare
7 a-si da seama
8 a face cu ou si cu otet

b) gasiti alte expresii sinonime cu cele date

2

Răspunsuri

2014-10-22T18:14:40+03:00
1 a spala putina - fugi
2 cetate de scaun - resedinta
3 a taia frunza la caini - lene
4 a-si aduce aminte - aminti
5 a lua foc - arde
6 a-si lua picioarele la spinare - pleca
7 a-si da seama - afla
8 a face cu ou si cu otet - certa
48 4 48
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:20:35+03:00
A fugi
resedinta permanenta a domnului Tarii Romanesti
a sta , a lenevi
a reaminti
a o lua la fuga
a recunoaste
a certa
B) a o lua la sanatoasa=a fugi
a o sfecli=a pune mana
45 4 45