Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:13:08+03:00
Cine nu munceste, flamanzeste.Omul muncitor de paine nu duce dor.Omul muncitor e ca un pom roditor.Nu te bucura la munca altuia.
Cine munceste in tinerete, are la batranete.Munca sfinteste locul.
sper ca te-am ajutat bafta....
Munca este bratara de aur
mersi
cu placere adreseazate daca mai ai nevoie
  • Utilizator Brainly
2014-10-22T18:18:18+03:00
Omul e dator sa munceasca, sa nu-l gaseasca moartea sezand.A munci o vara si a cheltui o seara. Unii muncesc pina mor,altii beau cu capul gol.