Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:12:15+03:00


a face pe cineva cu ou si cu otet- a jigni

a fi in al 9-lea cer- a fii in extaz, bucuros

a taia frunze la caini- a risipi, a lenevi

a lua de japca-a lua cu forta pe nedrept

2 5 2
2014-10-22T18:13:21+03:00
A face pe cineva cu ou si cu otet=a jigni
a fi in al noulea cer=a fii foarte fericit
a taia frunze la caini=a sta degeaba
 a lua de japca(asta nustiu)imipare rau 
1 4 1