Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T18:07:46+03:00
Au sapat adanc in sol. 
M-ai ranit adanc. 
In adancul sufletului, nu voi uita niciodata. 

Apa de afara  ingheata mereu iarna. 
Am inghetat cand te-am vazut sarind de la 9m. 
Copilul ingheata de frig fara hanorac. 

Aruncand cu piatra, am observat 8 unde ale apei, consecutive. 
Nu suntem pe aceeasi lungime de unda.  
Toti au simtit unda seismica. 

2 5 2
2014-10-22T18:08:40+03:00
Adanc: Am inotat pana la 2 metri adancime (sub nivelul marii)
            Maria s-a adancit in propriile sale ganduri ( se gandeste)
            In aceasta camera e o liniste adanca ( foarte liniste)

A ingheta: Afara e frig de-nghet. (foarte frig)
                 Mi-a inghetat inima cand am vazut sarpele iesind de sub piatra. (am incremenit)
                 La temperatura de -100 de grade apa ingheata (se solidifica)

Unda: Unda apei a ajuns pana la mal (miscarea apei)
          Apa undeaza la temperaturi mari (fierbe, clocoteste)
          In fata mea se simtea o unda electromagnetica de la un astfel de camp. (miscare de vibratie)
         
          

1 5 1