Am doua probleme . Suma a trei numere naturale este egala cu 2 154. Primul numar este de doua ori mai mare decat al doilea. Stiind ca al treilea numar este mai mare cu 18 decat triplul celui de-al doilea numar , aflati cele trei numere. Cu segmente !!

2

Răspunsuri

2014-02-26T18:59:29+02:00
I---------I---------I  a=2b
I---------I      b
I---------I---------I---------I__+18_______I   c=3b+18
a+b+c  =2154
2b + b +(3b+18) =2154
6b+18=2154   6b+2154-18   6b=2136   b=2136:6   b=356
a=2b   a=356 x2    a=712
c=3b+18   c=3x356+18  c=1086
verificare 712+356+1086=2154
2 1 2
Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-02-26T19:02:12+02:00
1.I____I____I
2.I____I
3.I____I____I____I18
 Suma este 2154 .
 2154-18=2136 suma partilor egale
 2136:6=356 ( nr. 2 )
 356x2=712 ( nr. 1 )
 356x3+18=1086 ( nr, 3 )
 Verificare : 712+356+1086=2154