Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:53:51+03:00
2715:37=73 rest 14
 602719:214=2816 rest 95
 4156:29=143 rest 9

21700:370=59 rest 130
 2170:37=59 rest  13
 25531:121 =211
40051:203=197 rest 60
 2057:24=86 rest 7
 4128:101
=41 rest  13

bine camytza, mersi mult :X
apropo, si tu esti a 5-a?
2014-10-22T17:56:31+03:00
2715÷37=73,(378)
602719÷29=20783,41379....
4156÷29=143,310344...
21700÷370=58,(648)
2170÷121=17,9338...
40051÷203=197,2955....
2057÷24=85,708(3)
4128÷101=40,(8712)
Mersi danyela .
din chenarul albastru pune multumesc si la evalueaza toate stelutela
mersi
cu placere