Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:49:43+03:00
Cartile sunt si au fost intodeauna primele surde de intelepciune.Cartile imbogagatesc darul vorbirii cu cuvinte mustoase.Ne invata se ne exprimam corect,scurt,clar,si cuprinzator.Cartea ne este o oglinda.Cand citim unele  personaje se aseamana cu noi si ne caracterizeaza,Ea contine morale practice,si este ca o a doua mama indrumandu-ne pe calea adevarului si cunoasterii.Fara carte societatea nu ar fi atat de dezvoltata,si cultura tuturor,nu ar exista.
3 5 3
2014-10-22T17:51:19+03:00
Cartile sunt importante deoarece inveti de pe ele citesti si iti improspatesti mintea
1 1 1