Ma poate ajuta cineva cu impartirile astea ? 40 puncte . :

496664 : 196 595 600 : 171 2134000:201 490448:320
Mersi mult :) .Δ

2
nu, nu sunt intr-una singura.
am lasat spatiu, sper sa se vada :D
496664 : 196 asa este prima?
da, dupa 595 600 :171 ........ 2134000:201 490448:320
mersi mult :d

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:45:17+03:00
496664 : 196=2534
595 600 : 171=2483 rest 7
2134000:201=10617 rest 17
490448:320=1533 rest 112






2014-10-22T17:47:55+03:00
496664:196=2534
595600:171=3483,04
2134000:201=10616,91
490448:320=1532,65