Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:42:37+03:00
Este singurul fluviu din Europa care curge de la est la vest. Acesta izvoraste din M-tii Padurea Neagra(Germania) sub forma de raurile Brigah si Breg. Este un fluviu important deoarece curge prin 10 tari:Germania, Austria, Slovaciia, Croatia, Ungaria. Serbia, Bulgaria, Republica Moldova, Romania si Ucraina). Se varsa in Romania, unde formeaza si Delta, in Sulina. In total Dunarea are 2.850 km.
1 5 1
2014-10-22T18:58:28+03:00
Dunarea este cel mai mare riu din Europa cu lungimea de 2800km
isi are izvorul din Germania Mutii Padure Neagra sise scurge in Marea Neagra.