Răspunsuri

2014-10-22T17:37:23+03:00
A venit toamna.
Marius e trist.
Ion alearga gol-pusca :))
Stefan se poarta natural in fata politistilor
Am mers toamna la bunici
Codrul este trist ca a venit iarna
Copacii sunt goi
Mâncarea este naturală
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:38:52+03:00
Toamna ne aduce recolte bogate. El este trist pentru ca a luat o nota mice la test. Marian a marcat un gol din lovitura libera. EL a cumparat un suc natural de la magazin. Sper ca te-am ajutat
A venit si toamna cu roadele ei bogate. Astazi mam simit tris ca a fost o zi posomorita.Ion a jucat fotbal si a dat un gol.Mama a cumparat un suc nu prea natural.
M.am