Scusatima daca ca intreb iar pentru a gasi cate un sinonim pentru fiecare expresie si apo gasiti cate un antonim: copt de minete,mana la fier,a da din gura,a fi numai ochi si urechi,a fi cu ochii in patru, cat ai zice peste,tare ca fierul,a turna gaz pe foc. Va rog ajutatima repede ;(

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:42:28+03:00
Copt de minte-destept-prost
mana de fier-puternica-zlaba
a da din gura-a vorbi-atacea
a fi numai ochi si urechi- atent-neatent
cat ai zice peste-repede-incet
tare ca fierul-puternic-firav


multumesc :)
a fi cu ochii in patru care e sinonimo si antonimul ? si a turna gaz pe foc ?
2014-10-22T17:45:03+03:00
Matur.copt la minte a da din gura guraliv.cat ai clipi rapid.tare ca fierul dur.a turna gaz pe foc a atata