Gasiti cuvinte noi care au acelasi sens cu :
((CUVINTE NOI ADICA CARE SE FOLOSESC PE ZIUA DE AZI))

Biruitor
Destept
Folositor


VAROG AJUTOR

2
biruitor--cistigator
destept--hitru
destept--istet
biruitor--invingator
folositor---util ,,de ajutor

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:35:15+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Biruitor=Invigator
Destept=Inteligent
Folositor=Util
2 5 2
2014-10-22T17:35:44+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Biruitor -învingător /- deștept-isteț /folositor - util 
1 5 1