Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:28:14+03:00
A pune pe cineva la incercare-a-l provoca
ii sufla vantul in traista-ii fura ceva
a face zile fripte cuiva-a enerva pe cineva
a lua in consideratie-a aproba,a accepta
SPER CA TE-AM AJUTAT!

apasa pe Marcheaza ca cel mai bun te rog este scris cu portocaliu
eu nu il vad
aa da asta nu e intrebarea ta
a sai ca asta nu e intrebarea ta
raspunde dea alela la o intrebare de a mea si iti dau
2014-10-22T17:28:36+03:00
1) ai da intrebari referitor la situatie
2)adica nu are nimik in traista
3)ai face rau cuiva
4)a baga in seama
multumesc
punemi multumesc din chenarul albastru si la evalueaza pune toate cinci stele
plizz
ba nu ai facut corect
eu tema aceasta am avuto ieri la adaugator cu profesoara de limba romana si ea imi dicta