Răspunsuri

2014-10-22T17:26:19+03:00
Italiana:
 Abele
 
Aldo
 
Alfredo
 
Amadeo
 
Angelo
 
Bae
 
Carlo
 
Fabian
 
Fabio
 
Fabrizio
 
Francesco
 
Franco
 
Luigi
Marco
 
Min
 
Moon
 
Otelo
 
Romeo
 
Sun
chineza:
BaatarsaikhanBaoCaiChangChengChiCongDeweiEnlaiFaiFuGaoHe-pingHuang FuHungJiJiao-longJieJinJingJing-shengJu-longKunLi-liangManchuMing-hoaMuPengPiaoQingQing-nianQuonShenSheng LiShingSongTuXinXingXing-fuXue
englez:Edward
Justin
Kevin
Nik
Joe
Caspar
Miguel



nu ma satisface raspunsultau
nu ma satisface raspunsul tau
ok......................
acum ii bn?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:30:35+03:00
Engleza - John, Katherine, Matt, Cadince.
Chineza - Chen, Hong, Jian, Tao.
Italiana - Carolo, Fabrizio, Loretta, Amadeo.
Sper sa-ti fie de folos! ;)