Recunoasteti familile lexicale din lista de mai sus .Noteaza in dreptul fecarei coloane cuvantul de baza si indentifica radacina .
bunicel , imbunare ,noptiera, buna -credinta , incredere ,innoptat buna-credere, nopticica, neimbunat, imbunatatit , innoptate, increzut.

2

Răspunsuri

2014-10-22T17:23:39+03:00
Cuvintele de baza sunt: adjectivul propriu zis "bun", verbul "a crede", si substantivul comun "noapte"
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:27:08+03:00
buna                                  noapte                     crede
bunicel                               noptiera                   buna-credinta
imbunare                            innoptat                   incredere
buna-credinta                      nopticica                  buna-credare
buna-credare                       innoptare                increzut
neimbunat
imbunatatit
 astea subliniate sunt verbele de la care sau format familiile lexicale