Răspunsuri

2014-10-22T17:21:33+03:00
Sol:-Cheia sol sau nota sol;                                                                                        sol-adica suub pamant.Sper sa te ajute.   
ma ajuta dar mie imi trebuie partile de vorbire ale acestui cuvant
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:24:01+03:00
1 sens - sol adica pamant
2 sens - sol adica nota sol
3 sens - sol adica cheia sol de la ed.muzicala
Sper sa-ti fie de ajutor! ;)
ma ajuta dar mie imi trebuie partile de vorbire ale acestui cuvant