Răspunsuri

2014-10-22T17:23:01+03:00
1.Cate lalele rosii are Irina ?
  3x5=15
2.Cate lalele  galbene are Ancuta ?
   2x7=14
3. Care fetita are mai multe lalele  si cu cat ?
   15-14=1
   Irina are mai multe lalele decat Ancuta cu 1 lalea
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:23:09+03:00
1}Cite lalele a cumparat Irina?
3*5=15
2}Cite lalele a cumparat Ancuta?
2*7=14
3}Care fetita are mai multe lalele?Cu cit?
15-14=1 lalea mai mult Irina
Raspuns:Irina are cu 1 lalea mai multe de cit Ancuta

adevarat cjkbsdvghkhdsvjhybdhgfjhgbfugjhgwkhgfvkhdwugdjwhytg
stiu
ba nu al meu este mult mai bun
,mersi mult
cine ma ajuta sami fac si eu puncte (cum se face punctele?)