Ajutatima va rog la 3 probleme;
1. Compune o problema dupa exercitiul: 500+ 100+ 200= 2. Scrie numerele naturale pare cuprinse intre 208 si 222, apoi pe cele impare de la 769 la 755. 3. Scrie numerele naturale pare cuprinse intre 769 si 755, apoi pe cele impare de la 208 la 222.

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:22:27+03:00
Intr-o gradina sunt 500 lalele rosi,100 lalele albe si 200 lalele galbene. Cate lalele sunt          2. 210,212,214,216,218,220          3.757,759,761,763,765,      acum nr 3.  756,758,760,762,764,  cele impare 209.211.213,215,217,219,221
2014-10-22T17:26:33+03:00
1.La o ferma sunt 500 vaci ,100 de oi si 200 de cai. Cate animale sunt in total?      2.  208,209,210,211,212,213,214,215,216,217,218,219,220,221,222  |  769,767,765,763,761,751,753,755                                                                        3.  766,764.762,760,758,756,754.  |209,211,213,215,217,219,221.