Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:16:23+03:00
Vocabularul fundamental cuprinde cuvintele folosite în mod frecvent de către vorbitorii unei limbi. Masa vocabularului cuprinde cuvintele folosite doar de o parte din vorbitorii unei limbi, în domenii de specialitate.
2 5 2
2014-10-22T17:19:17+03:00
Vocabularul fundamental = cuprinde cuvintele cele mai uzuale, cunoscute si folosite de toti vorbitorii limbii romane
masa vocabularului =  cuprinde cuvinte cunoscute si folosite de anumiti vorbitori :neologisme.termeni tehnp-stiintifici.regionalisme.arhaisme.cuvinte argotice si de jargon
1 5 1