Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:16:44+03:00
A +b = 86
a:b = 3 r 2
din a doua ecuatie reiese ca
a = b x 3 + 2
inlocuim in prima ecuatie pe a  si vom avea:
 bx3 + 2 + b = 86

grupam termenii asemanatori 

4b = 86 - 2

4b = 84
b= 84:4
b=21

daca b= 21,
a = 21 x 3 + 2
a = 63 + 2 = 65

2014-10-22T17:17:57+03:00
A+b=86 a:b = 3 rest 2 rezulta ca a=3b+2 si inlocuim in relatie: 3b + 2 +b = 86 atuncia 4b este 84 , b este 21 si a este 86-21 este 65