Răspunsuri

2014-10-22T17:12:04+03:00
6x5+6x2+6x4=66
al doilea nustiu soryy dar macar asa
maiintai faci ce e in paranteza apoi il inmultesti cu 6
da stiu miam amintit doar ca credeam ca alt ceva
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:12:46+03:00
Primul mod: mai intai faci ce este in paranteza adica (5+2+4)x6=11x6=66
al doilea mod: le inmultesti pe fiecare cu 6 adica (5+2+4)x6=5x6+2x6+4x6= 30+12+24=66