Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:07:53+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
A+b=21
a:b=4r1 =>a=4b+1

a+b=21
4b+1+b=21
5b+1=21/-1
5b=20/:5
  b=4
  a=17
2 3 2
2014-10-22T17:08:30+03:00
A=4b+1
Înlocuiește în prima relație: 4b+1+b=21
5b+1=21
5b=21-1
5b=20 rezultă că b=20:5; b=4

1 5 1