Răspunsuri

2014-10-22T16:59:49+03:00
Cu primul vant nu stiu 2 |
BAIATUL FIULUI MEU LA PLANS CAND  A PLECAT 
iti multumesc dar imi trebuie enunturi
va rog frumos ma puteti ajuta
emilia am nevoie de enunturi cu cuvintele la Putna si l-a plans
Bunica l-a plans pe nepot vazandu-l ca pleaca in strainatate1 La Putna a fost organizata o cununie religioasa
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:04:32+03:00
Marius merge la o inmormantare la Putna ,la bunicul lui,la plans mult pe bunic dupa inmormantare .Acum e mai bine ??Acum iti sunt de ajutor???
2 5 2