Răspunsuri

2014-10-22T17:01:26+03:00
La scoala este important sa legam prietenii pentru ca daca nu legam prietenii la scoala nu vorbim cu nimeni.


Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:04:00+03:00
In opinia mea, este necersar , pe de o parte , sa legam prietenii cu colegii de clasa, pentru ca ne vom putea ajuta la greu . Ne dezvoltam spiritul de echipa , si ne antrenam in a descoperi cine ne vrea binele cu adevarat.
Pe de alta parte , prieteniile trebuie sa fie legate , in special, cu familia. Ea este singura care ne sfatuieste , ne spune lucrurile  asa cum sunt. Nu, cum o fac unele persoane, ne mint, doar ca sa ne simtim bine. 
Am dat o idee, o poti modifica. 
:-??