6.Formeaza antonime cu ajutorul prefixelor( dez-,des-,in-,ne-) de la cuvintele date:a amagi,cult,cunoscut,decent,pereche,decis,a face,a tainui, a impacheta,a invata,a invalui.Ma ajutati va rog.Si repede!!

2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:00:34+03:00
A dezamagi, incult, necunoscut, indecent, nepereche, indecis,
Pai cautama si iti eccept cererea cand intru
ok
uite eu nu te-am gasit
si nu stiu cm arati
Dai pace
2014-10-22T17:04:56+03:00
A dezamagi Incult Necunoscut Indecent Desperechea Indecis A desface A destainui A dezpacheta A dezinvata A dezinvalui Sper ca te-am ajutat !!
merci mult ai fost de mareajutor la acest exercitiu