Va rog frumos puteti sami construiti niste nunturi cu expresiile : a fi cu capul plecat, a fi cu capul in nori, cu capul in traista, vai de capul lui, si cu capul pe umeri va rog frumos ajutatima cat mai repede maine trebuie sami prezint enunturile va rog frumos


2

Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:59:22+03:00
Colegul meu de banca este cu capul plecat in alta parte . 
Noi dupa testul de la mate suntem cu capul in nori.
Dupa ce am fost la bunica parca as fii cu capul in traista.
Un vecin este vai de capul lui.
Eu sunt un copil cu capul pe umeri .
2 5 2
2014-10-22T17:00:54+03:00
El stă mereu cu capul plecat, oare îi e rușine de ceva? / Doamne,dar aiurit copil, e numai cu capul în nori ( neatent )./Umblă cu capul în traistă ./  Va fi vai de capul lui dacă nu-nvață ( va fi greu în viată ) / Copilul ăsta e cu capul pe umeri ( atent,responsabil ).
am uitat să scriu - cu capul în traistă înseamnă a fi neatent, distrat ,preocupat.