La un festival 895 de copii au participat nu mai la dansuri si 164 de eleven la cor. Dintre acestia 1375 au fost nu mai la cor.
Cati copii au fost si la dansuri si la cor?
.......................................................................
Cati copii au fost la dansuri?
........................................................................
Cati copii au participat la festival?

2

Răspunsuri

2014-10-22T16:56:40+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:00:05+03:00
1. 895+164=1059 ( dansuri si cor )
2.1375-1059=316 ( dansuri )
3. 316+1375=1691 ( participanti )
1 5 1