Răspunsuri

2014-10-22T16:51:30+03:00
Casa mea este mică. / A căzut casa liftului ./ Au descărcat camioanele din tren . /S-a descărcat telefonul  mobil/ Îl doare limba./ Stă pe o limbă de pământ.
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T17:00:53+03:00
Au o casa mare. Casuta melcului s-a spart. La Nunți se urează casa de piatra. Ei au descărcat marfa. Ea si-a descărcat informațiile de pe calculator. Ana își Descarcă nervii pe Ioana . Luis nu vorbește limba germana . Folcul avea niște limbi rosiatice. Soacra lui are limba ascuțita. Sper ca ti-am fost de ajutor:)