Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:32:23+03:00
Trandafirul

Trandafirul este acoperit cu un numar variabli de spini si frunze delicate sau aspre. Provine din Asia, fiind apoi extrem de raspandita in toata Europa si America de Nord. In ciuda faptului ca trandafirul este o planta adaptabila, are nevoie de sol bogat si fertil si o lumina puternica. Culoarea trandafirilor este diversa, de la alb, roz, galben, oranj pana la tonuri infinite de rosu si violet intunecat, apropiindu-se uneori chiar si de negru. Mirosul este un amestec de alcool, zahar si enzime care provine din cloroplastele din structurile verzi ale plantei. Trandafirul poate fi numit ca cea mai delicata si feminina floare.
♥♥☺☻
Pasarea Colibri poate fii inatalnita de la sud de Alaska pana in insulele Caraibe. Insa majoritatea speciilor se gasesc mai mult in zonele tropicale si subtropicale din sudul si centrul Africii . Pasarea Colbri este una din cle mai mici pasari care are lungimi cuprinse intre 7 cm si 13 cm . Cea mai mica pasare este tot colibri si are o lungime de doar 5 cm . ( sper ca te-am ajutat) :)
da
ms♥
Cu placere :) !
2014-10-22T16:32:42+03:00
Trandafirul este o floare maiestuoasa. Aceasta simbolizeaza dragostea inca din cele mai vechi timpuri. Acesta poate fii rosu, alb, galben, roz, in toate cazurile fiind cea mai eleganta si romantica floare. 
1 1 1