Răspunsuri

2014-10-22T16:30:22+03:00
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:35:28+03:00
Nu stiu textul dar iti dau cateva idei cum sa o faci.                                                 Pentru inceput poti scrie ca textul Dorinte de (autorul) apartine genului liric si este o creatie in (versuri sau proza aici scrii cum este textul), in care autorul isi exprima eul liric prin sentimente de (bucurie sau tristete depinde ce sentimente transmite si dai exemplu), ganduri de (fericire sau singuratate depinde iarasi de ce sentimenta transmite si dai exemplu).Apar figuri de stil precum: epitet(dai exemple),comparatia(dai exemple), pesonificarea(dai exemple daca apare),etc.Dupa cele spuse mai sus putem spune ca textul Dorinta de (autorul) apartine genului liric.Ti-am dat un exemplu cum poti sa o faci.