Răspunsuri

2014-10-22T16:42:14+03:00
Idei: doamna invatatoare ii pedepseste pe toti copii de la unul
un MARINAR A CAZUT IN APA SI SAR SI CEILALTI SA IL SALVEZE
toti elevi au contribuit la fondul clasei sper ca te-am ajutat
1 5 1
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:52:48+03:00
S-a intamplat intr-o zi de miercuri la ora de biologie,prima ora,doamna profesoara a deschis catalogul la un coleg acesta fiind ascultat nu invatase nimic.Profesoara dezamagita pe munca ei de jumatate de an ne-a a intrebat:
"COPII DE CE NU INVATATI?
CU-I PREDAU EU LA PERETI?"
Copii tristi au fost certati toti shi cei care nu au invatat shi cei care au invatat deamna profesoara ne-a invatat sa invatam asa ca de atunci inainte toti am invatat. 
1 5 1