Răspunsuri

2014-10-22T16:28:05+03:00
******
10 + 13 = 23
11 + 12 = 23

Cel mai inteligent răspuns!
  • Utilizator Brainly
2014-10-22T16:30:35+03:00
10+13=23 eu iti dau toate variantele okey.                                                                  20+3=23                                                                                                                      22+1=23                                                                                                                      18+5=23                                                                                                                       17+6=23                                                                                                                        14+9=23
Comentariul a fost şters
ms mult
Comentariul a fost şters
10+13=23, 14+9=23, 20+3=23, 19+4+23, 16+7=23
Comentariul a fost şters