Distanță se la Pitești la București este de 115 km ,iar de la Pitești la Brașov 139km .stiind ca distanța de la București la Brașov este cu 124 mai mare decat diferenta dintre cele doua distante .afla care este aceasta.

2

Răspunsuri

2014-10-22T16:26:01+03:00
139+124 si dupa scazii cu115
Mor de nu ma Ajuti nici nu stiu cum sa scriu Esențialul problemei ?
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:32:03+03:00
139km-115km=24km diferenta dintre cele 2 distante
24km+124km=148km este distanta de la Bucuresti laBrasov
Atat ? Asa scurta la mine mi-a ajuns o pahina
Pagina scuze
Nu este 148 diferenta dintre cele doua distante?