Răspunsuri

2014-10-22T16:27:17+03:00
La fel ca o cetate scoala are "populatie" pe diferite grade...director profesor ingrijitor si elevii
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:36:06+03:00
Scoala este asemanata cu o cetate deoarece pe teritoriul ei sunt multi copii care zburda veseli si multi adulti care ii invata pe copii ce sa faca ! O cetate are multi locuitori ca scoala si cladiri mari care exista intr-o scoala ! In scoli , arata ca in parcuri,cu locuri de joaca , plante ,banci,cosuri de gunoi si copii zburdalnici care sunt urmariti de adulti vigilenti .  
  
                          Cam atat !