Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-02-26T18:24:17+02:00
Plecand de la definitia baladei. In cuprins sa argumentezi 2 caracteristici ale baladei iar in incheie sa spui ca din elementele prezentate mai sus constat ca este  balada. Sau daca iti este lene cea ce si cred ... cauti pe internet gasesti usor
1 5 1
2014-02-26T18:28:01+02:00
Este o balada populara deoarece este o creatie in versuri de intindere mijlocie in care se povestesc fapte populare