Răspunsuri

2014-10-22T16:13:37+03:00
Este tot 24 pentru ca semnul + in fața unei paranteze nu schimba NICIODATA semnele din paranteza.
trebunie sa aflu x+(y+5) dupa exercitiul ala!!! dar nu inteleg
nu intreaba cat da
gata am rezolvat a fost bn la tine!!! ms
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:16:59+03:00
(x+y)+5=24
x+y=24-5
x+y=19
Iar acum faci modalitati in care sa iti dea suma 19 adica:
x+1=19
x=19-1
x=18 ...