Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:09:14+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Toamna va veni curand.
Toamna va picta frunzele in cele mai minunate culori.
Toamna v-a intristat, da?
Va plecat curand toamna cea bogata.
49 4 49
2014-10-22T16:18:32+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
1,Toamna se va ivi cat de curand.
2.O data cu toamna va venii si ploile.
3.- Ce v-a spus toamna despre surorile ei?
4.-Cum v-a primit TOAMNA in castelel ei plin de frunze ruginii?
38 4 38