Răspunsuri

2014-10-22T16:05:35+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Innamolit 
innegrit
innorat
innoroit
innoit
Consoana n este dubla pentru ca un n provine de la sufix, iar al doilea n vine de la cuvantul de baza
2 4 2
Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:06:23+03:00

Acesta este un Răspuns Aprobat

Răspunsurile aprobate sunt corecte şi de încredere, fiind corectate de o mână de utilizatori foarte buni. Brainly are milioane de răspunsuri de înaltă calitate, toate fiind verificate cu grijă de către moderatorii din cadrul comunităţii.
Înnămoli / înnegri / înnora / înnoi.

Toate aceste cuvinte încep cu consoana n. În momentul în care prin derivare cu prefixe în cazul nostru obținem cuvinte noi păstrăm n inițial la noul cuvânt.

Succes!