Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:05:41+03:00
A+b +c=?        a=?         b=?        c=3001
                              a=3001-107
                              a=2994   rezulta ca     b=2995
mi le poti spune?
ca am nevoie
dupa ce ai aflat a ,b si c le aduni.................si nu pot sa ti le spun ca-mi fac tema la romana si nu stiu
ok ms
cu placere
2014-10-22T16:06:58+03:00
A+b +c=?        a=?         b=?        c=3001
                              a=3001-107
                              a=2994   =>    b=2995
1 5 1