Răspunsuri

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:02:18+03:00
Cel mai mare nr natural de 6 cifre 999999
cel mai mic nr natural de 4 cifre diferite 1023
999999+1023=1001022


pai acum daca nu precizeaza si se subintelege
999999-1023=998976
Comentariul a fost şters
poate fi ambele in functie de interpretarea fiecaruia
*numai
2014-10-22T16:02:48+03:00
Cel mai mare nr cu 6 cifre- 999999
cel mai mic cu 4 cifre diferite-1023
999999+1023=1001022
1 3 1