Răspunsuri

2014-10-22T16:08:11+03:00
Intr-o zi ma plimbam cu rolele si ma intalnesc cu eliza si o salut:
-Buna Eliza ce mai faci?
-Bine ma duc pe la sora mea Delia sa ma joc cu Ramo tu?
-Eu uite ma plimb cu rolele ca nam ce face,
-Bine hai ca mai vorbim ca la asteapta Deli,pa.
-Pa
Si am plecat fiecare pe drumul ei.

Cel mai inteligent răspuns!
2014-10-22T16:13:45+03:00
-Buna! Cum te numesti?
-Buna!Ma numesc Maria,dar tu?
-Eu ma numesc Elene.
-Incantata de cunostinta!
-Care este materia ta preferata?
-Materia mea preferata este Engleza.Dar a ta?
-Materia mea preferata este Istoria.De ce iti place Engleza?
-Pentru ca invatam cuvinte care ne vor folosi daca vom merge intr-o tara straina ,plus ca ne imbogateste vocabularul.
-Da ....este o idee buna!
-Acum trebuie sa plac la ora de Sport!La revedere(Pa)!
-Bine....Pa!